FANDOM

Występowanie Edytuj

Czerwony Balon
Red Bloon
Wygląd W Grze
RBE 1
Pierwsze Napotkanie Bloons Tower Defence 1
Dzieci -
Rodzic Błękitny balon
Szybkość 1

Czerwony Balon jest balonem który pojawił się w każdej grze Bloons. Czerwone Balony są uznawane za najbardziej powszechne balony i najłatwiejsze do zniszczenia, potrzebując tylko jedno trafienie od jakiegokolwiek zadającej obrażenia broni, aby to zrobić. Czerwony Balon pojawia się po zniszczeniu Błękitnego Balona. W serii BTD i BMC, Czerwony Balon jest 6 najwolniejszym balonem w grze (po BTI, Vortex: Deadly Master of Air, Dreadbloon: Armored Behemoth, ZoMG i BFB); Ołowiane Balony i MOABy mają taką samą prędkość. Zniszczenie Czerwonego Balona nagradza 1 $ i 1 XP (w BTD4 i BTD5).

Długość toru zależy od czasu jaki Czerwony Balon potrzebuje by dostać się do końca trasy na średnim poziomie trudności. To jest Sekunda Czerwonego Balona (Red Bloon Seconds-RBS). Podobnie, ilość uderzeń która potrzebna jest do całkowitego zniszczenia balona, w stosunku do Red Bloon wynosi 1, jest nazywany Wartością Czerwonego Balona (Red Bloon Equivalent-RBE).

Czerwony Balon pojawia się w pierwszej rundzie każdej gry BTD. Początek jest stosunkowo łatwy, ale później jest coraz trudniej z "wyższymi" balonami. W BMC, istnieją liczne sytuacje, w których nie ma Czerwonych Balonów w pierwszej rundzie (mogą być nawet Balony-Zebry). Również grając na trudnym torze wykonanym w BTD4 w edytorze torów może dać Błękitne Balony zamiast Czerwonych. Napewno w codziennych wyzwaniach lub specjalnych misjach w BTD5 również mogą być wyjątki.

HistoriaEdytuj

Bloons Tower DefenseEdytuj

Czerwony Balon jest jednym z 6 typów balonów. Jest uważany za najsłabszy i najpowszechniejszy balon w grze.

Bloons Tower Defense 2Edytuj

Czerwony Balon jest trochę wolniejszy.

Bloons Tower Defense 3Edytuj

Czerwony Balon nie jset zmieniony

Bloons Tower Defense 4Edytuj

Czerwony Balon ma inny wygląd.

Bloons Tower Defense 5Edytuj

Czerwony Balon ma inny wygląd. Dodano 3 warianty (regeneracyjny, camo, i regeneracyjny+camo