FANDOM

"Potajemna wieża, która może zobaczyć Camo Bloons i rzuca ostry shuriken bardzo szybko"

~ Oficjalny opis wieży

"Muszę kochać wszystkie ninja."

~ Bloons TD 5

Ninja Monkey
Big Bloon Sabotage Opis

Ninja Monkey BTD5 BMC 

Informacja Pojawienia się Bloons TD 5 Bloons TD 5 Deluxe Bloons TD 5 Mobile Bloons TD Bitwy Bloons Monkey City Odblokowano w Pozycja 6 Zasięg Średni Popping Power 2 (na shuriken), wzrasta do 4 (za shuriken) po uaktualnieniu do 2 / x Wykrywanie Camo tak Szybkość ataku Szybki (Pożary 1,67 razy na sekundę z wyłączeniem premii zdobytych przez Monkey Lab i / lub Upgrade) (Ożywiona około 2 razy na sekundę po zaktualizowaniu do Bloonjitsu z wyłączeniem premii zdobytych przez Monkey Lab) Koszt 425 USD (łatwe) 500 USD (średni) 540 USD (twardy) 600 USD (Imppopable) Uaktualnienia końcowe 23 Specjalne zdolności Sabotażowe linie zaopatrzenia Double Double BTD walczy z kosztami 500 USD Uaktualnienia poziomu 4 Bloonjitsu Sabotażowe linie zaopatrzenia Wymagany warunek Battle Nieznany Budynek specjalistyczny Akademia Ninja Klawisz skrótu T Ninja Monkey jest stosunkowo szybką, umiarkowaną szkodą, wykrywającą małpę wieżę małpy, która może być wręcz śmiertelna dla wielu Bloons, jeśli jest używana poprawnie. Zadebiutował w Bloons TD 5 i występował w Bloons TD 5 Deluxe i innych przenośnych wersjach Bloons TD 5. Jest to również w Bloons Monkey City i Bloons TD Battles. W BTD5 ma specjalny budynek nazywany Akademią Ninja, aw BMC ma budynek modernizacyjny, nazywany Ninja Dojo.

A 0/0 Ninja Monkey może być warta jego kosztu, działając jak 1/1 Dart Monkey, z wyjątkiem, że wystrzeliwuje nieco szybciej i jest trochę droższy niż to, a także zapewnia tanie wykrywanie camo. Samodzielna siła poppingu może być dość uciążliwa, aby wstawać wcześnie, ponieważ x / 3, jedyny upgrade, który umożliwia Monkey Ninja pop poprowadzi, kosztuje 2750 funtów na średniej. Dobrze jest mieć bombę 0-1, która kosztuje mniej i działa bardzo dobrze z ninja. Jeśli chodzi o ostatnie kilka ulepszeń w obydwu ścieżkach, obaj pomagają bloomom Ninja, aby wyskoczyli z innych wież. Ninja 4/2 ma bardzo dużą szansę na rozproszenie (chociaż nie jest jeszcze w 100%), a 2/4 Ninja ma zdolność spowolnienia bloonów, bombę błyskawiczną do ogłuszenia bloonsów, jak również zwykłe ulepszenie Distraction, aby wysłać bloony z powrotem do początek.