FANDOM

Strzela jedną rzutką, która pęka pojedynczy balon. Dobra, tania wieża nadająca się do początkowych rund. ~ Oficjalny opis w BTD 5, BTD5 Deluxe, BTD5 Mobile, BTD Battles, BTD Battles Mobile, BMC, BMC Mobile i BAT TD
Strzela pojedynczą strzałką. Można go ulepszyć do rzutek przebijających i rzutów dalekiego zasięgu.~ Oficjalny opis w BTD 1 i BTD 2
Strzela pojedynczą strzałką. Można go ulepszyć do przekłuwania rzutek, rzutów brzytwą i rzutów dalekiego zasięgu.~ Oficjalny opis w BTD 3
Strzela pojedynczą strzałką, która przebija pojedynczy balon. Potrafi przekształcić się w spike-o-pult z upgrade'em na poziomie 4.~ Oficjalny opis w BTD4 i BTD4 Expansion
Rzuca pojedynczą strzałką w pobliskie balony.Ma krótki zasięg i niskie przebicie, ale jest tani.~ Oficjalny opis w BTD 6

Opis Edytuj

Dart Monkey to wieża z serii Bloons TD. Ta wieża nosi nazwę Dart Tower w BTD1 i Dart Monkey w kolejnych grach. Dart Monkey to pierwsza i najtańsza wieża, która jest odblokowywana i dostępna od początku w każdej grze BTD. Dart Monkey to standardowa brązowa małpa z pojedynczą strzałką w dłoni, zdolną do przebicia jednego balona(2 w BTD6),chyba że zostanie ulepszona. Rzutki tej wieży są nieskuteczne wobec Ołowianych balonów, chyba że zastosowano ulepszenie premium Exploding Darts(w Bloons TD 5 jako Splodey Darts) i/lub zastosowano ulepszenie Juggernaut lub małpka znajduje się w pobliżu wioski z ulepszeniem ,,Biuro Wywiadu Małp''(x, 3, x Monkey Village), ponieważ pozwala małpom przebić każdego rodzaju balona. Umożliwi to Dart Monkey przebić wiele balonów bez żadnych ulepszeń i jest znacznie bardziej skuteczny przeciwko M.O.A.B.'ą i B.F.B.

Wygląd Edytuj

Dart Monkey to normalna, brązowa małpa o ciemnobrązowym futrze i brązowym futrze na twarzy, uszach, przedniej części dłoni, dolnej części stóp i brzuchu. Na czubku jego głowy są dwa kępki włosów, a na jego twarzy są dwa paciorkowate, czarne oczy, mały nos i usta. W grze Bloons Tower Defense, Dart Małpki są znacznie cieńsze niż ich odpowiedniki w innych częściach BTD. W grze Bloons Tower Defense 5, jeśli zostanie ulepszony na dowolne dwa ulepszenia pierwszej i drugiej ścieżki, otrzyma kolorową bandanę (czerwoną lub zieloną).Jeśli ulepszy się na Spike-o-pult, małpa straci bandanę (i nie otrzyma jej ponownie, jeśli ulepszy się na Juggernaut)  i otrzyma katapultę z kolczastą kulą (kolczasta kula staje się znacznie większa, jeśli zostanie ulepszona na Juggernaut ). Jeśli ulepszy się na Triple Darts, zyska elitarną czarną bandanę z czerwonym środkiem i kołczanem rzutek. Jeśli zostanie ulepszony na Super Monkey Fan Club, zdobędzie zielony płaszcz z zielonym daszkiem i ukryje pod nim chustę oraz pozostawi swój kołczan rzutek.

Ciekawostki Edytuj

  • Aby umiejętność Super Monkey Fan Club zadziałała wystarczy że 1 Małpka będzie miała to ulepszenie.
  • Jako jedyna występuje w serii Bloons
  • W BTD 4 Juggernaut był zastępiony przez Triple Shot, który sprawiał że małpka znikała a zamiast niej pojawiała się potrójna Spike-o-pulta.
  • Dopiero w BTD 5 szybkość jej strzału została zmieniona z Szybkiej na Średnio-Wolną.
  • W BTD 6 jest w stanie - jako w jedynej grze z serii - przebijać dwa balony (dwa balony, nie warstwy) naraz.