FANDOM

Balon Camo (Kamuflaż) to balon o wojskowym, morowym wyglądzie. Większość małp nie widzi go bez ulepszeń, lecz kilka z nich ma ulepszenia pozwalające widzieć camo.

Wygląd Edytuj

Camo Bloon

Balon Camo wygląda jak wojskowy, pokryty morową farbą do kamuflażu balon w kolorze konkretnej warstwy.

Każdy balon od Czerwonego do Ceramicznego może być balonem Camo. Blimpy(MOAB,BFB,ZOMG) jednak nie mogą posiadać takiej zdolności. DDT jest wyjątkiem, ale on jest balonem Camo domyślnie i nie występuje w "normalnej" postaci.

Sposoby na Zwalczanie Edytuj

Do większości wystarczy mieć wieżę, która ma zdolność do ataku Camo (czy to po ulepszeniach, czy bez nich), np. Ninja Monkey. Jednak dużym problemem okazują się być Camo Leady. Jednym z najlepszych sposobów jest Apparentice z ulepszeniem x/2. Przy większej ilości balonów Camo można zaopatrzyć się w Wioskę z ulepszeniem x/2 i atakować dowolną wieżą postawioną w zasięgu takiej Wioski.

Ciekawostki Edytuj

  • W BTD4, balon Camo mógł być trafiony przypadkowo przez małpę, która go nie widzi. W BTD5 jednak, tak się nie dzieje. Pociski zachowują się tak, jakby takich balonów tam w ogóle nie było.
  • W BTD4 balon Camo był oddzielnym balonem, w kolorze khaki, który rozpadał się na 2 różowe. Oto jak wyglądał:
    Camo Bloon BTD4