FANDOM

Regrowth bloon - balon w kształcie serca. Charakteryzuje się reperowaniem swoich warstw do swojej macierzystej. Na przykład - trafiliśmy różowy balon serduszko, zamienia się w zielony, lecz niezniszczony odnawia się z powrotem do różowego i nie wyżej. Jest on łatwy do pokonania jeśli przychodzi pojedynczo, lecz jeśli przychodzi ciągle lub seriami, może być bardzo groźny.

TaktykaEdytuj

Najlepszą taktyką na zniszczenia tego typu balona jest jak najszybsze unicestwienie go. Jeśli spodziewamy się ich, należy wzmocnić wieże na początku trasy. Jeśli niektóre nam uciekną należy:

- Jeszcze bardziej wzmocnić początek (ulepszyć wieże, kupić nowe)

- Wzmocnić tyły (dalsze oraz końcowe części trasy)

Wskazówki i poradyEdytuj

Pamiętamy o tym, że serduszka mogą być Camo oraz ołowiane. Są jeszcze bardziej groźniejsze niż zwykle.

Najgroźniejszym serduszkiem jest to równanie:

Serduszko + Camo + Ceramiczna warstwa

Jeżeli zaatakuje się serduszkowy balon, który rozdwaja się po trafieniu, to zregeneruje się on na dwa osobne. Np. trafione zostanie czarne serduszko, rozdwoi się na dwa różowe, a potem zregeneruje się na dwa czarne. Trzeba więc takie balony pilnować.

Początki zawsze są trudne. Lecz jeśli znajdziemy sposób pokonania ich (np. "Juggernaut" Rzutkowej Małpki), później jest z górki.